Џошуа е еден од водечките експерти во светот за дигитална трансформација во модната индустрија. Тој извршувал различни улоги каде што го користел концептот на дигитална креација за намалување на прототипови за повеќе од 50%, за подобрување на квалитетот на производот, намалување на времето потребно за развој, драстично подобрување на одлучувањето преку користење на дигитални примероци, и подобрување на искуството на потрошувачите. Тој ја проширува оваа визија за користење на модерни, 3Д дигитални процеси во целата модна индустрија.
Тој им помогнал на брендови како Најк, Патагонија, ПВХ, Картерс и Лулулемон да ја спроведат оваа визија, што им овозможи да ги намалат трошоците, да го скратат времето потребно да се достави производот на пазар, да се зголеми продажбата преку подобро одлучување, и да се подобри одржливоста. Сега работи во „ВТ Корп“ за да и помогне на оваа корпорација од светска класа да развие глобална способност за дигитален деловен процес за пробив на пазарот.
Џошуа соработува со брендови, продавачи на софтвер, фабрики и колеги за да создаде дигитален моден „екосистем“. Неговата цел е да и овозможи на индустријата да ја примени дигиталната трансформација или во дел или во целиот процес на создавање моден производ.