Joshua është një nga ekspertët kryesorë në botë për transformimin digjital në industrinë e modës. Ai ka kryer role të ndryshme ku ka përdorur konceptin e krijimit digjital për të zvogëluar prototipat me më shumë se 50%, për të përmirësuar cilësinë e produktit, për të zvogëluar kohën e zhvillimit, për të përmirësuar në mënyrë dramatike vendimmarrjen përmes përdorimit të mostrave digjitale dhe për të rritur përvojën të konsumatorëve. Ai e shtrin këtë vizion për të përdorur procese moderne, digjitale 3D në të gjithë industrinë e modës.
Ai ka ndihmuar marka të tilla si Nike, Patagonia, PVH, Carter dhe Lululemon të zbatojnë këtë vizion, duke u mundësuar atyre të ulin kostot, të shkurtojnë kohën që duhet për të nxjerrë një produkt në treg, të rrisin shitjet përmes vendimmarrjes më të mirë dhe për të përmirësuar qëndrueshmërinë. Ai tani punon për VT Corp për të ndihmuar këtë korporatë të klasit botëror të zhvillojë një aftësi globale të biznesit digjital për depërtimin në treg.
Joshua bashkëpunon me brendet, shitësit e softuerëve, fabrikat dhe kolegët për të krijuar një “ekosistem” të modës digjitale. Qëllimi i tij është të lejojë industrinë të zbatojë transformimin digjital, pjesërisht ose në të gjithë procesin e krijimit të një produkti të modës.